prví v práci, prví v boji ... 16tky sa každý bojí !!!

Prvá družinová výprava za vojenským bunkrom

17.03.2014 09:06

Na našu prvú družinovú výpravu sme sa mali stretnúť o 13:00 pred kulturákom v Dúbravke ale osud zariadil že Janči nestihol autobus takže meškal 20 minút a ja som meškal asi 25 minút lebo som bol v nemocnici so zranením ktoré sa mi stalo ráno pri zápase, za tých 20 minút mi Lukáš volal asi 5 krát tak dúfam že pochopil že prečo som meškal... :) 

Keď sme sa konečne všetci zišli tak sme zistili že nás je pomerne mnoho teda: Chleba, Lukáško, Adam, bratia Orlický, Maxo, Janči ako dozor a ja, chýbali iba Dugi ktorý mal rodinnú oslavu, Sebo a Jaro.

Najprv sme išli na autobus č. 83 kde sme stretli Duškyho a potom sme išli na autobus č. 80 kde sme išli až na konečnú, tam sme po miernych zmätkoch konečne našli cestu na benzínku keďže v bunkry sa svieti na agregát a ten je na benzín.

Keď sme konečne natankovali a dostali sme sa odtial preč zistili sme že ten bunker je asi 2 km od zastávky, tak sme sa pomaličky vybrali k bunkru.

Po príchode k bunkru nás už čakal správca a bývalí vojak ktorý nám poukazoval ako žili vojaci v bunkry, ako a kde sa stravovali, kde spali ale ukázal nám aj velitelskú miestnosť, komunikačnú miestnosť a čerešnička na torte bola keď sme mohli ísť do vyhliadkovej veže.

Nakoniec Jančiho aj chalanov zaujala zbrojovňa kde sa zašili asi na pol hodinu a skúšali si rôzne zbrane a uniformy. Keď sme chalanov konečne odtial dostali von tak sme zistili že sa strašne rozpršalo, Janči sa rozhodol vziať to skratkou cez pole a ja s Lukášom a Chlebom okolo s miernym behom.

Asi po 20 minútach sme sa všetci zišli na zástavke kde sme počkali na autobus a išli domov. V autobuse na moje prekvapenie všetci stále spomínali na výlet a hlavne na zbrane (ktovie prečo :) )...

 

                              

                                                                                                                                    Tomáš Varga- Kvaso

Späť

Vyhľadávanie

© 2013 Všetky práva vyhradené.